1 Kasım 2010 Pazartesi

Kar Yağıyor Üstümüze Ağır Ağır...


'' Lambayı yakma, bırak,
sarı bir insan başı
düşmesin pencereden kara.

Kar yağıyor karanlıklara.
Kar yağıyor ve ben hatırlıyorum.
Kar...

Üflenen bir mum gibi söndü koskocaman ışıklar...
Ve şehir kör bir insan gibi kaldı
altında yağan karın.

Lambayı yakma, bırak!
Kalbe bir bıçak gibi giren hatıraların
dilsiz olduklarini anlıyorum.
Kar yağıyor
ve ben hatırlıyorum. ''

Bu kulüp bugün 98 yılı geride bırakıyor, 99'dan gün alıyor...
Bu kulübe gönül ve ömür vermiş 80 kişi,diğer misafirlerle beraber 200 kişi toplanıyor çarşamba akşamı Vilayetler Evi'nde...

Aynı kulübün canı futbol takımı Tavşanlı'ya yeniliyor 2-0...
Demir atıyor karanlıklara..
Sevenlerini attığı kuyuda kibritsiz bırakırcasına...

Hani ikincilik bile başarısızlıktı..

Hani bu kentte fenerli gsli bejekeli bebeler doğmayacaktı...




---------------------------------
Şiir : Nazım Hikmet-Kar Yağıyor


-

Hiç yorum yok: